Konzumujte viac ovocia a zeleniny! Aspoň 5 porcií denne

ovocie a zelenina

Ovocie a zelenina obsahujú málo kalórií a veľa živín, čo znamená, že sú plné vitamínov, minerálov, antioxidantov a vlákniny. Zamerajte sa na odporúčanú dennú dávku a dodržujte ju. Konzumujte tak viac ovocia a zeleniny, začať by ste mali čím skôr.… Pokračovať na celý článok

Vláknina a chudnutie? Takto nám vláknina pomáha schudnúť

ovocie

Vláknina je pre naše telo veľmi prospešná. Dostatok vlákniny potrebujeme pre zdravie a pomáha aj s redukciou a udržaním hmotnosti. Nepotrebujete žiadne zázračné tabletky ani výrobky, vlákninu obsahuje mnohé potraviny, ktoré už určite dávno konzumujete aj vy. Vláknina je nestráviteľná… Pokračovať na celý článok

5 osvedčených rád, ako na menštruačné bolesti

5 osvedčených rád, ako na menštruačné bolesti

Žena prežije za život asi 400 menštruácií. Nie každá z nás prežíva menštruáciu rovnako – niektorá z nás má kŕče počas jej celého trvania, niektorá zase len v prvé dni a niekedy bolesti neprídu vôbec. Pre tie s bolesťami a kŕčmi… Pokračovať na celý článok