Konzumujte viac ovocia a zeleniny! Aspoň 5 porcií denne

ovocie a zelenina

Ovocie a zelenina obsahujú málo kalórií a veľa živín, čo znamená, že sú plné vitamínov, minerálov, antioxidantov a vlákniny. Zamerajte sa na odporúčanú dennú dávku a dodržujte ju. Konzumujte tak viac ovocia a zeleniny, začať by ste mali čím skôr.… Pokračovať na celý článok

Cesnak a jeho priaznivé účinky pre zdravie: Má vyše 400 liečivých zložiek

cesnak

Cesnak je pravdepodobne pôvodom z ruského Sibíru. Jedná sa o cibuľu rastúcu pod zemou pozostávajúcu z jednotlivých strúčikov. Na povrchu je len jeho oblá stonka. Rastlinu poznal už celý staroveký svet od Európy až po Čínu. Obsahuje veľké množstvo látok… Pokračovať na celý článok

Vláknina a chudnutie? Takto nám vláknina pomáha schudnúť

ovocie

Vláknina je pre naše telo veľmi prospešná. Dostatok vlákniny potrebujeme pre zdravie a pomáha aj s redukciou a udržaním hmotnosti. Nepotrebujete žiadne zázračné tabletky ani výrobky, vlákninu obsahuje mnohé potraviny, ktoré už určite dávno konzumujete aj vy. Vláknina je nestráviteľná… Pokračovať na celý článok